Sunday, December 27, 2009

Salam Sejahtera dari Azfar

Image Hosted by PicturePush - Photo Sharing
AWALAN/PENGENALAN
hurm..nk tulis ape yea??hehe..name aku azfar solihin but everyone can call me deli..aku dilahirkan di private place xD(ala..korang pown same..jgn nk gelak la..)..aku dilahirkan tanggal 11 march 1994 jam 3 ptg iaitu pada hari Jumaat..skrang aku berumor 15 tahun..( 3bulan lagi..sediakan adiah yea??xD)..aku berasal dari Quantown PunkHang..berketurunan jawa+chinese+bugis..(aku actually buat ade darah melayu pown..tp dalam I/C tulis malay=.=)..skrang aku tinggal kat sebuah rumah yang indah dikawasan xde la kaye pown..biase2 je..






HOBI??
ha??hobi??hobi aku biase2 je mcm insan lain..aku suke temenung,main gitar(sape2 nk ajak leh ar),kaco adik bradik aku,nyanyi lagu(aku ni berdarah seni xD)..aku suke gak main msg ngan seseorang..xD..korang x ya tau ar..x meruntuhkan kerajaan pown..xD..

KEGEMARAN??xD
kegemaran plak?aku suke ape yang aku suke..contohnye mcm hobi aku la..aku x suke org jage tepi kain aku..pahtu nk complain plak..aku mmg pantang org complain ape aku wat..nt aku akan ckap "ko wat la sendiri!"(mcm tiru nabil plak..tp hakikatnye die tiru aku xD)

SIFAT PELIK
aku ni ade sifat pelik..lau aku dh ngantuk..jgn sape2 alang la..lau ade..mmg x jadi pown..aku tetap akan tdo..lagi aku ade sifat pelik ag..aku suke tdo kaki kat atas katil..badan kat bawah..xD..pelik kan??tp korang jgn riso..dh kawin nnt..tdo elok2..xD

AKHIR/PENUTUP
yey! dh penutup!..haha..aku mmg suke bab2 penutup ni..epy je..mls nk tulis byk2..akhir skali..aku dh sorang yang berfikir panjang,suke mencari kawan(tu kawan baik aku tu..2 org tu..sorang slalu pakse tdo lambat..sorang ag gile IT..aku je la biase2..tp aku suke tentang machine..bub tu aku nk jadi engineer)..akhir skali..aku telah borponya!...tp sekadar kawan biase...ok la...adik angkat ke..akak angkat ke..boleh..no prob..call je aku..xD..

sebelom mengundurkan diri terimalah serangkap pantun:-

dua tiga kucing berlari,
kucing lari patah kaki,
salam pekenalan dari deli,
tegurlah lau jumpe dgn kami...xD

IKHLAS DARI:-



0 komen:

Post a Comment